La comarca de O Barbanza contará con pista de hielo en estas Navidades. La iniciativa está promovida por la Asociación de Empresarios de Ribeira y cuenta con la colaboración de los Concellos de A Pobra, Porto do Son y Ribeira. La pista estará instalada en la avenida do Malecón ribeirense y estará operativa desde este viernes 6 de diciembre al 12 de enero, aunque el acto de inauguración será este jueves 5 a las 18.00 horas.
Así se anunció este martes en una presentación en la que participaron el presidente de la patronal, Francisco Martínez; el alcalde de Ribeira, Luís Pérez; el primer teniente de alcalde ribeirense, Vicente Mariño; la concejala de Promoción Económica de A Pobra, Amparo Cerecedo; y José Antonio Fernández, del Grupo Fercosti, que instala la pista. «Estamos contentos de poder presentar, xunto á Asociación de Empresarios de Ribeira, esta pista de xeo da que van desfrutar todos os veciños, non só de Ribeira, senón tamén de concellos limitrofes», destacó el alcalde ribeirense.
«Esta es una actividad que va a apoyar directamente al comercio local porque de una forma o de otra va a ser un incentivo para hacer compras«, añadió Vicente Mariño. Y es que en esta iniciativa participarán los negocios de los tres concellos colaboradores, que repartirán entradas entre sus clientes.
Para Amparo Cerecedo, se trata, por tanto, de una actividad que «contribúe a incentivar as compras no comercio e ofrecerlle á veciñanza máis opcións para o desfrute do Nadal. Bríndase así unha proposta lúdica de maneira mancomunada grazas á boa sintonía de tres Administracións locais e a patronal ribeirense. Isto redunda nun enriquecemento da oferta que lanzamos os distintos territorios nesta época».
Luís Pérez destacó también que esta colaboración entre concellos y la patronal permite que «a actividade comercial de Ribeira vaia a máis e que poidamos dinamizar a nosa hostalaría e o noso comercio economicamente de maneira favorable«.
Para aquellos que non realicen compras en los establecimientos locales de los tres concellos, el precio de la entrada es de siete euros; una tarifa que será rebajada para entidades sociales, colegios o asociaciones de madres y padres.